Hepimizin Renosans’a İhtiyacı Var!

"Aynı şeylerin çok uzağında” mottosuyla, sektöre her anlamda yeni ve farklı bir bakış açısı kazandırmayı hedeflemiştik. Geçen 6 yıllık sürede ekibimizin mutluluğu, müşterilerimizden aldığımız çok değerli teşekkürler ve her biri ayrı başarı hikâyesine dönüşen işlerimizle Renosans İstanbul’un yolculuğunu sürdürüyoruz. Renosans’ı bir felsefe üzerine kurgularken kelime anlamını da şöyle tanımlamıştık: a. Rönesans’la başlayan yenilenme, iyileşme ve anımsama etkisini reklam sektörüne taşıma. b. Düşünmeyi yeni bir biçimle yorumlama. c. İlke, temel düşünce, temel inanç, umde, unsur, prensip. Renosans felsefesinin temelinde; ekibinin gelişimini ve her zaman mutlu olmasını temel amaç edinmek, müşterilerinin inandığı, güvendiği ve mutluluğunu paylaştığı bir “çözüm ortağı” olmak ve söylenecek yeni şeylerin ilk sözcüğü olmayı başarmak vardı.

Çalışanlarının mutlu olmadığı bir ajans olmak istemiyorduk. Hepimizin mutlu olması, birimizin bile mutsuz olmamasına bağlı olsun istiyorduk. Aynı şeylerin sıkıcılığının tüketiciyi, reklamvereni ve reklam insanlarını fazlasıyla yorduğunu biliyorduk. Biz, yorgunu yokuşa sürmenin şu saatten sonra kimseye faydası olmayacağını düşünerek Renosans’ı “aynı şeyler”in çok uzağına kurmuştuk.

Markalarımızın Renosans’ı diye anlattığımız başarı hikâyelerimize, artık ekibimizin Renosans’ını da ilave ediyoruz. Hepimiz insanız ve hepimiz çok kıymetliyiz. Birbirimize verdiğimiz değer ve saygı ile biliyoruz ki yapacağımız her iş başarılı, yaşayacağımız her an çok mutlu olur. O zaman ne diyoruz: Hepimizin Renosans’a ihtiyacı var...

Sedat Tunç

Ajans Başkanı